Re: Radeon 8500 - czy warto ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 22:29:39 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Artur Jarkiewicz napisał:

> Witam.
>
> Pytanie jak w temacie. Kolega proponuje mi kupno
> R8500 64MB. Obecnie mam G400 i planuję zmienić go
> na coś innego. Brać czy dać sobie spokój?

No na pewno jest lepsza od Matroxa G400. Może nie pod względem jakości
obrazu, ale pod względem wydajności zdecydowanie lepsza. Karta
wystarczy do zdecydowanej większości dzisiejszych gier, ale jest mało
perspektywiczna. W cenie do 400 zł to najlepsza karta

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Durathlon 2000MHz (10x200)