Re: Abit BX-133 + dysk 160GB

Autor: Piotrek (piotrs00_at_niespamowac.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 21:21:26 MET

"JorMunGanDur" <xx_at_xx.xx> wrote in message
> User:Piotrek
> E-Mail:piotrs00_at_niespamowac.pl
> MessageID:news:buc49q$j9k$1_at_news.onet.pl

> Ładnie

> Sądze że dodatkowy nowy kontroler na PCI by rozwiązał sprawę, koszt
takiego
> wynakazku to ~90zł.
>
> --
> Pzdr
> http://republika.pl/jmgd/
Nie chciałbym kupować nowego kontrolera jeśli mam 4 gniazda ATA (2xATA/100
na HPT + 2xATA/66 na płycie) na płycie głównej - poza tym sloty PCI mam już
załadowane na full (2 sieciówki, tuner TV, SB Live!) a ostatni 5ty slot PCI
działa tylko wtedy gdy wyłączy się kontroler RAID na płycie głównej (czyli
sprowadza się to znów do 2 złącz ATA/66). Myślałem że wpis w rejestrze
dotyczący LBA pomoże ale na razie nic... jeśli nie da nic rady będę musiał
przyspieszyć zakup nowego komputera :>
Pozdrawiam
Piotrek