dx9.0b i 3dMark ??!!??

Autor: uoper (uoper_at_o2.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 21:10:51 MET

miałem dx 8.1 czy coś w tym stylu (standardowy z winxp) i wszystko łądnie
chodziło a jak zainstalowałem 9.0 to wywala mi że
3DMark 2001 needs directX 8.1 and proper drivers installed in order to run.
Install Microsoft Direct X 8.1 and try again
blablabla
blablabla
chciałoby się powiedzieć what a fu.....
nie piszcie że trzebabyło nie instalować bo wcale tego nei chciałęm -
zmusiła mnie do tego gra :|
drivery też niby są zgodne z dx 9.0

sprzęt to:
athlon 1700xp_at_2,2Ghz
płyta asrock'a K7S8X R3
grafika: sis Xabre 400 (soltek) stery xabre31153
reszta konfigu chyba nie istotna....
zinstalowane stery do AGP/IDE i ogólnie wszystko działało jeszcze
godzinętemu a teraz kaszana :(
Za wszelką pomoc będe wdzięczny