Re: karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 19:39:27 MET

Użytkownik "chirs" <hiagaranode_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> CUT >
>
> Tak. Tylko ze z adaptecka - z jego biosu - mozesz po starcie normalnego
> BIOSU puscic system z zew. dysku HDD na USB... a z tego - nie ma mowy

Fajnie, wierzę w takie możliwości, ale naprawdę gdyby mi to było potrzebne
to bym to kupił i nie zawracał gitary Mint'em.
Ale ja tylko i wyłącznie chciałem wykożystać dwa gniazda USB z przodu
obudowy do podpięcia USB-Link'a i aparaciku. Nic więcej. Chciałem skończyć z
ciągłym odsuwaniem towerka i przekładaniem kabelków.

+ za kartą był taki, że mam 500mA na każdy port, a w HUB'ie zasilanym z USB
mam 500mA na wszystkie porty razem. No i nic się po biurku nie wala...

Także jakby mnie ktoś jeszcze uświadomił, czy ten NEC PCI USB 2.0 - 4+1 Port
Host Controller też jest taki wredny i wymaga ACPI byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.