Re: Dodatkowe USB na sledziu

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_poczta.onet_usun_to_.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 19:18:36 MET

> Kupilem sobie śledzia z dwoma portami USB.
> Podlaczylem do plyty firmy ECS i mam taki problem:
> Przykladowo podlaczam aparat fotograficzny do sledzia wyswietla sie
komunikat:
> "nieznane urzadzenie USB" i wiecej nic nie moge robic.

Domyslam sie ze chodzi o sam sledz z gniazdami USB ktore sie podlacza w
odpowiednim miejscu na plycie glownej.

Wyglada na to ze firma ECS robi jakies niestandardowe ulozenie pinow do
podlaczenia USB. Mialem identyczny problem. Poszukalem na necie opisu
poszczegolnych kabelkow USB i opisu ktory pin na plycie glownej do czego
sluzy i odpowiednio podlaczylem do plyty glownej.