Bezprzewodowa mysz się zacina :(

Autor: Rafał (rafal_at_tbs.one.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 18:07:54 MET

Witam
Posiadam mysz i klawiaturę (komplet) firmy Logitech(radiowy).
Mój problem polega na tym, że wcześniej na zwykłej płyce ECS nie miałem
żadnych problemów a teraz jak kupiłem sobie płytkę ASUS A7N8X Deluxe to
mysz mi się strasznie zacina tzn. działa jakiś czas i nagle przestaje lub
się zacina, po restarcie jest ok ale tylko przez parę minut i sytuacja sie
powtarza :(
Próbowałem ten komplet podłączyć do innego kompa i wtedy okazało się, że
wszystko na innym kompie działa bez zarzutu a u mnie nie.
Raz udało mi sie coś w biosie przestawić i było ok ale musiałem powrócić do
ustawień standardowych i mysz znowu szlag trafił :( niestety nie pamiętam co
włączyłem, że mysz zaczęła poprawnie działać :(

P.S
1. Rolki w myszce czyste
2. Sterowniki są - nawet kilka wersji próbowałem.
3. Podłączałem pod PS/2 i USB i tak samo się
    zachowuje.
4. zakłucenia radiowe wykluczone