Historia pewnego zakupu, czyli tv-out w R9500

Autor: vandariel (vandariel_at_usun_to.wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 17:37:06 MET

Witam! (jak się zdaje - po raz pierwszy tutaj :)

Od wielu lat w moim piecu siedziała sobie Riva TNT Creative'a
i nie przeszkadzało mi to, jako, że służył ów piec wyłącznie do
pisania, netu i klasycznych gier. Niestety trafiła się okazja i kupiłem
sobie kartę grafiki, mam nadzieję na następnych kilka lat ;))
Karta fajniutka, R9500 by ATI, chodzi ślicznie przy odblokowanych
8 potokach. Wpadłem w manię ściągania demek ATI (i Nvidii - Dawn
jest faktycznie niebrzydkie), tak mi się ta grafika spodobała.

Czyli niby wsio w pariadkie. Ale jest jeden zgrzyt. Do karty dostałem
przelotkę z niestandardowego TV-OUT 8 pin din na chinch, czyli
badziewne composite. Dla wyczulonego oka jest to po prostu śmierć
na miejscu. Jeśli ktokolwiek wie, jak zdobyć normalne wyprowadzenie
(przelotkę) S-VIDEO z tej karty - bardzo proszę o pomoc.

Dziękuję.
v.