Sterowniki omegi - faktycznie dobre??

Autor: BartoszP (bartosz_p_at_BEZTEGOgazeta.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 14:40:35 MET

Mam sprzet: Athlon 2200+ XP, Abit NF-7S, 2x256MB DDR400 duall, Radeon 9200
256MB 128bit Powercolor.
Bez jakiegokolwiek podkrecania procka i karty graf, jedynie co zrobilem to
pogrzebalem w BIOSie ustawiajac niektore parametry tak, by sprzet byl
wydajniejszy (zgodnie z zaleceniami madrych konkretnych pism komputerowych
oraz serwisow www). Wlaczylem rowniez AGP x8 (plyta gl i karta graf to
obsluguje).
Zaistalowane byly najnowsze sterowniki ze strony producenta (karty graf i
plyty gl), oraz DirectX 9.
Wynik w 3dmark 2001se: 7350. Wydaje mi sie, ze niezly.
Zainstalowalem sterowniki Omega dedykowane wlasnie dla R9200.
I zonk: wynik w tym samym 3dmarku 3360:(
Ma ktos doswiadczenie z ta karta?? Co moze byc przyczyna tak slabego
wyniku??
Moze cos przeoczylem??

--
pozdr