Re: karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 14:28:40 MET

Użytkownik "chirs" <hiagaranode_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ACPI to jest pierwsza rzecz jakiej trzeba sie pozbyc instalujac windowsa
> 2000/XP. O ile instalacja 2k ruszy z wylaczonym ACPI o tyle szpece z MS
> pewni swojego wynalazku zablokowali to w XP i system nie wystartuje.
Ogolnie
> ACPi nie niesie ze soba wiele rzeczy bez ktorych nie mozna by przerzyc a
> powoduje tylko mase problemow i ogolny spadek wydajnosci. W XP pcha to
> wiekszosc urzadzen na jedno przerwanie (nawet i 6 ) powodijac spadek
> wydajnosci w 3D i obnizenie transferow dysku . Najlepiej pozbyc sie go od
> razu instalujac Windowsa XP z Standardowym HAL i dodakajac pozniej tylko
NT
> APM Legacy
>
> To chyba sie odnosi raczej do systemu !

No świetnie, mnie też wkurzało ACPI więc go wyłączyłem przed instalacją. I
mam wyłączone. XP się nie burzył podczas instalacji.

Teraz w biosie go załączyłem dla próby i XP'ek wcale tego nie zauważył.

Pytanie jednak, jak sprawdzić/dodać APM Legacy

Więc już nie wiem... wymieniać kartę na coś innego (np. na chipsecie NEC'a)
czy reinstalować system czego bym niestety nie chciał...

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.