OKI 3210 - wielka prośba o pomoc

Autor: Hector (mac1338_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 14:32:42 MET

Witam wszystkich!
Sorry jeżeli NTG, ale potrzebuje Waszej pomocy.
Dziś w pracy zrzucili mi na podłogę drukarkę OKI 3210 i mam z nia problem.
Wszystkie wydruki od tego czasu są przesunięte o ok. 4 cm w prawo, wskutek
czego głowica uderza o prawy brzeg drukarki i przerywa drukowanie. Jak
przywrócić właściwe ustawienia? Wiem, że trzeba to zrobić gdzieś w drukarce
ale nie mogę sobie z tym poradzić. Za wszelką pomoc z góry wielkie dzięki.
Hector