problem z nagrywaniem

Autor: brOwar (browar_at_[SPAM=SHIT)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 13:58:01 MET

witam
Od kilku dni mam problem z nagrywanie plyt. Jak chce cokolwiek nagrac
wyskakuje mi blad 'Communication Failure' i nie nagrywa plyty. Nie jest
to zalezne ani od rodzaju plyty ani od predkosci, za kazdym razem to
samo. Probowalem zmieniac tasmy i jak ustawie ze HDD ma byc na Primary
Master a nagrywka na Sec Master to nie wykrywa mi DMA dla dysku i
starsznie wolno dziala, ale wtedy dobrze dziala nagrywka. Zeby wykrylo
mi DMA dla HDD musze go podlaczyc jako Sec MAster a nagrywke na PRim
Master ale wtedy nie nagrywa plyt :/. Dysk i nagrywarke mam podpiete do
osbonych tasm. Wie ktos moze o co chodzi?? Dzieki za pomoc.

--
GrEEtZ browar_at_master.pl
][ His heart is of fire, 	  ][