Re: Pierwsze kroki w podkrecaniu :)

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 13:28:52 MET

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
> Witam :)
> Przeprosilem sie z moim Radeonem 8500 LE Hercules 64 Mb Ram.
> Generalnie wieszalem na nim psy z nie jego winy a glownie z wlasnej
(mojej)
> glupoty czy niewiedzy :)
>
> Czy tego radeona sie w miare prosto podkreca bez zmiany wiatraczka i
> radiatora ?
> Najlepiej programowo :) tzn z poziomu widnowsa jakims programikiem. DA sie
?
> Np, zeby ja wkrecic na wartosci Radeona 8500 bez LE (czyli szybsze
> taktowanie jak u ATI).

CUT

    Czemu delikatnie. Jesli masz tylko radiator na nim to odczep biale
plastkiowe "wtyczki" i przekrec radiator np. zgodnie z ruchem wskazowek
zegara - tak oderwiesz klej termoprzew. bez uszkodzen proca karty. Pojdz do
jakiegos sklepu z elektornika ( ew. komputerowy) wez plaski radiator o duzej
powierzchni przykrec go srubami przez stare otwory (przewierc otowry w nowym
radiatorze) , pod karta zrob sobie - z jakiegos starego sledzia - mocowanie
dla duzego wolnoobrotowego wiatraczka - np. taki do obudowy , podaj mu ciut
wyzsze napiecie niz zalecane , aby smigal szybko i...... krec karta do woli
.. PS> koniecznie radiator musi dotykac-stykac sie z pamieciami :) karty