Re: ASUS P3B-F i dysk BARACUDA 80 GB / 8MB

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:50:03 MET

"JorMunGanDur" <x_at_x.x> wrote in message
> User:
> Rysio29
> E-Mail:rysio29.SKASUJ_at_gazeta.pl
> MessageID:news:bub51f$4ol$1_at_inews.gazeta.pl

> Tak, dokupując kontroler ATA/100. Taniej wychodzi sprzedać ta płytę i
kupić
> Abita BE6/BF6 z wbudowanym drugim kontrolerem ATA/100.
Ja bym jednak plyty nie zmienial, ten Asus jest niezawodny i stabilny, a
Abity moga zrobic numer w kondensatorami, juz lepiej jednak dokupic
kontroler, ktory znow nie jest taki drogi. A swoja droga BE6 to nie bylo
przypadkiem ata66 a nie ata100?

> BTW ta płyta ma wbudowany ATA/33 wiec będzie mocno dysk ograniczać,
> zakładajac iż by go całego wykryła, w co wątpie.

Wykryc to wykryje. Pracowalem jakis czas z BIV 40GB i B7 80GB (2MB cache -
ale to chyba bez znaczenia). A czy wolniej, to ciezko mi powiedziec, na
pewno komp z tym dyskiem pracowal duzo wolniej niz p3-800/133 oraz obecny
p4-2400/800, ale jaki w tym udzial mial fakt, ze to ata33 a nie 100 to nie
wiem...

pzdr
Zbyszek