co robić?

Autor: kacpersson (kacper.grodzisk_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 11:54:13 MET

Mam dość złożony problem. Na wstępie powiem że próbowałem wielu już rzeczy
żeby zniknął i nic.
Mam athlon 1800+ ,256mb ddr

A więc komputer pracuje coraz wolniej, niektóre aplikacje (dokumenty) nie
chcą się uruchomić z poziomu plpitu lub dysku(dopiero otwierają się w
wordzie w "OTWÓRZ"), wszystko jest spowolnione,niektóre operacje tj.
"zastosuj" zawieszają cały komputer.

Nastepnie po uruchomieniu komputera zamiast pulpitu pokazuje się biały ekran
z napisem "pulpit" w lewym górnym rogu ekranu,bez żadnych ikon, dopiero po
opcji "odśwież" wszystko znika i powraca do normalnego stanu.