Re: Gorąca karta grafiki?

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:27:52 MET

Dnia 01/17/2004 03:08 AM, Użytkownik aszfer napisał:
> Czy to możliwe, by grafika nagrzewała się do takiej temperatury, która
> powoduje parzenie palców?
> Tzn. możliwe to jest, bo tak mam, ale czy to można uznać za prawidłową jej
> pracę? Dodam, że posiada ona swój własny wentylatorek, który sprawia
> wrażenia dobrze dzialającego.

Hej,

Ja mam GF4 Ti4200 128MB Leadteka i podczas giercowania na CMR3 z
wszystkimi bajerami temperatura na kosciach pamieci rosnie do 60 stopni
celsjusza. Pomiar temperatury mam tylko na kosciach pamieci
wiec nie wiem jak tam na procesorze graficznym jest ale
na pewno duzo wiecej wiec nie masz sie co stresowac :-)

pozdr,

klard