Skaner Plustek OpticPro 9636T - problem

Autor: Łukasz (dzieciolek_at_op.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:04:13 MET

Pożyczyłem nie dawno skaner Plustek OpticPro 9636T od kolegi, na poczatku
wszystko było dobrze, ładnie skanował. Jednak z niewiadomych mi przyczyn
nagle przestał skanować :( Lampa świeci się, niby jest wszystko wporządku,
ale gdy wezmę żeby skanował zaczyna coś w skanerze brzęczeć, tak jakby się
coś zacięło i nie skanuje ( wyskakuje błąd "scan failed" )
Może wiecie co to jest, czy da się to naprawić??

qmepl mnie zabije jak się dowie że skaner jest zepsuty :/

--
Pozdrawiam Łukasz