Re: radeon 9200 i start kompa

Autor: mhuzar (marhuz_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 10:26:49 MET

Użytkownik "ktos" <ktos_at_sdf.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> zakupilem wlasnie Radeona 9200 Sapphire i pewien problem podczas startu
> komputera.
> Mianowicie od momentu uruchomienia komputera nie widze nic na ekranie (nie
> moge tez wejsc do BIOSu) az nie wystartuje system operacyjny. Dopiero
> podczas uruchamiania XP pojawia sie cos na monitorze...
> Spotkal sie ktos z tym?
>
> ASUS A7N8X Deluxe
> Barton 2500+
> 256 MB
>
> Pozdrawiam

Można powiedzieć że mam podobny "problem".......Mam GF3ti200GainwardGS
a'propos....... Kiedy włączam kompa "na zimno" zawsze widze dopiero pasek
XP.
Być może monitor nie zdąża się "nagrzać" ;). Kiedy restartuje kompa wszystko
jest już
w porządku.
Ale jeżeli nawet po restarcie nic nie widzisz..........to trzeba próbować od
momentu
restartu klikać cały czas klawiszem DEL żeby wejść do Biosu.......ale mimo
wszystko nie powinno tak być..........
Pozdrowienia
mhuzar