Re: sprzet do czyszczenia komputerow - jaki ?

Autor: Dexter (dexter-labolatory_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 09:57:14 MET

"Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> wrote in message:

> Czyszcze moje kompy raz w miesiacu...tak dla relaksu.
> Uzywam pedzelka do golenia by kurz usuwac z trudno dostepnych miejsc,takie
> rzeczy jak cdrom itp wyjmuje i szmaka z mydlem,a gdzie trzeba cos
> przedmuchac uzywam sprezonego powietrza---gębowego.

no tak , ale jak sie robi kilkanasci komputerow w miesiacu to ciezko ciagle
tak dmuchac :)

znalazlem cos takiego

"Kompreso MINI idealny do prac modelarskich i drobnych napraw domowych.
Wydajność: 15l/min. Max. ciśn.: 2,2 bar Moc silnika: 56W Zasilanie : 220 V
Waga: 2,54 kg"

niewiem czy 2.2 bara styknie? duzo to czy malo ?

Tylko zeby mi procka nie zdmuchnelo jak bede radiator czyscił :)