Re: CD-ROM LG X52

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 09:38:29 MET

In news:buar7c$2os$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Paweł Bartela typed:
> Witam,
> Czy ktos mam moze jakies doswiadczenia z CD-ROM LG 52x. Nie slyszalem
> na jego temat wielu pozytywnych opinii, ale moge go kupic na Allegro
> za 55 zl (nowy + gwarancja 6 miesiecy). Czy warto?
> Z gory dziekuje za wszystkie opinie.

za 20 zeta wiecej mozna kupic nowego liteona X52 z 2 letnia gwarancja. skoro
ten lg jest nowy to czemu ma tylko 6 miesiecy gwarancji ? jak dolozysz 50-60
zeta to kupisz nagrywarke lub naped dvd rowniez z 2 letnia gwarancja, takze
sam sobie odpowiedz czy warto :-)

pzdr.
trzmiel