Re: Ale jaja!

Autor: Cheater!!! (cheatero_NoSpam__at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 00:57:13 MET

Osobnik Piotr K. podszywający się pod maila pk_at_idf.wywal.pl po
ciężkich przejściach naskrobał:

> Klient zadzwonił, że ma zgon kompa po twardym restarcie. I co się
> okazało? Zawiesił się system - każdy widział. Ale żeby się monitor
> zawiesił, to już szok. Pierwszy taki przypadek w mojej 10-letniej
> karierce.

hehe tego niewidziełm :>, ale kiedyś mój zegarek w windzie zaliczył
zgona :] (niewiem jak to sie stało), pomogło zrestartowanie piecyka
i niegdy to się powtóżyło :/ (może ktoś wie jak się go wiesza?)

--
Pzdr
Cheater!!!