Kupiłem grafę na allegro...

Autor: Yac (yac_at_NOSPAM.icpnet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 00:42:49 MET

Po takim początku chyba można się domyśleć o czym będę pisał. Otóż kupiłem
jakiś czas temu Hercules Radeona 9100 od pphu_ast.
http://allegro.pl/show_user.php?search=pphu_ast . No i sie okazało , że mimo
prawie 800 komentarzy pozytywnych ( kupowałem za czasów gdy jeszcze ich nie
miał tylu) zostałem oszukany. Dostałem kartę , wkładam do komputera i
wyświetlają mi się tylko losowe literki i znaki na moniotrze w paru
miejscach. Zarówno w trybie tekstowym jak i graficznym . Kumpel z serwisu ,
powiedział , że to raczej wina padniętych(padniętej ) kości pamięci. I teraz
mam pytanie:
1) czy to właśnie o to chodzi?
2) czy jest możliwość naprawy takiej karty
3) jeśli bym zgłosił przestępstwo na policję , to czy jest możliwość
odzyskania pieniędzy
4) czy gwarancja od tej firmy , będzie skuteczna u producenta? ( pisałem do
supportu na hercules.com , ale nie dostałem odpowiedzi)
5)Nie miałem mozliwosci przetestowania wyjścia DVI , może wyjście VGA jest
walnięte?

Jeśli opis usterki nie jest zbyt dokładny , to postaram się wrzucić jutro
zdjęcie na jakiś serwer i podrzucić linka.

Pozdrawiam

--
Yac
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser&userid=38604