Re: Dysk IBM DAQA-33240 (3.2GB)

Autor: Saper/nolin11 (nolin11_usunto__at_interia.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 23:23:59 MET

W dniu ,<Patefoniq - spam_tutaj_at_interia.pl> nastukał(a) w
"opr1uwv8qqpqwhiw_at_news.man.lodz.pl":

> Po pierwsze, co to za pomysl z tym PM. Kazdy go uzywa, a to takie
> dziadostwo. Zastosuj FDiska, Ranish Partition Manager (czy jakos tak),
> albo jakies inne proste narzedzie.

Wiesz ja mam swoje zdanie ty masz swoje...

A i przepraszam za ten post niestety po 2h scandisk'a (dosowego) zrobił 4
sektory i na każdym był Bad sector :) i dysk poszedł na części ,a jako żę
lubie elektronikę to mi się przyda ;)

--
Saper/nolin11
Delphi 7 PE & Linux - rulllezzz