Problemy z USB

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 20:29:31 MET

Witam,

Wymienialem dzis chlodzenie procesora na WhisperRock IV, zalozylem, WinXP
odpalil sie bez problemu, tylko myszka pod USB, drukarka i podlaczenie do
monitora, wszystko co pod USB (podlaczony sledz do wyprowadzen USB ze zlacza
na pl. glownej). W urzadzeniach systemowych na liscie jest USB bez zadnego
konfliktu, , po usunieciu i restarcie Windy instaluje sie na nowo bez
problemu, ale nic co jest podlaczone nie dziala :((
Nie wiem czy to ma cos z tym wspolnego, ale skanowalem ostatnio system
programem Ad-aware i usunalem plik system32.exe z katalogu
C:\Windows\system32, u ojca tez na XP probowalem znalezc ten plik by go
skopiowac do mnie, ale go nie bylo, mam podejrzenie, ze to bylo cos spoza
windy, ale teraz podejrzewam, ze moze to przez brak tego pliku mam problemy
z USB :((

Moj sprzet to:
Abit KT7A, Athlon XP 1700+@1600MHz

--