Re: neo a router

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 20:10:05 MET

On Thu, 15 Jan 2004 23:20:56 +0100, <perzot_at_space.pl> wrote:

> A to by znaczyło, ze at robi sobie jakieś jaja-pewny jesteś z tym bug'iem?

Akurat ten firmware im nie wyszedł ;-(. Co dziwniejsze, ten błąd
podobno objawia się tylko przy Neo i nie na wszystkich instalacjach.
Od nich:
http://www.alliedtelesyn.pl/allied/support/contactsupport.asp?country=264&lang=pl
uzyskasz najbardziej aktualne informacje.

> Kurcze-wkurzyć się można bo sprzęt kosztował 488pln (cena hurtowa:/)

AT robi generalnie dobry sprzęt. Każdemu może nie wyjść...

--
Pozdrawiam
  Bartek