Re: usb i asus p2b-b

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com.PL)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 19:45:05 MET

In article <bu6o1s$f3b$1_at_news.onet.pl> Rafi <rafiki_2_at_o2.pl> writes:
>From: Rafi <rafiki_2_at_o2.pl>
>Subject: usb i asus p2b-b
>Date: Thu, 15 Jan 2004 19:59:32 +0100

Posiadam plyte glowna Asus P_at_B-B-00 do ktorej to zlacze USB podlacza sie
>przez sledzia. Niestety takiego sledzia nie posiadam. Nabylem wiec zwyklego
>z 2 portami USB.

Nie wiem jaka masz wersje plyty bo do swojej kupilem niedawno na gieldzie w
Warszawie sledzia z dwoma portami USB tylko zdjalem zainstalowane wtyczki
bo szpilki USB byly razem z portem IRDA i PS2 w jednym bloku. Podlaczylem
kable od sledzia do zbiorczej wtyczki i dziala (sprawdzalem).
Takiego samego sledzia kupilem do plyty TYAN Tomcat III i podlaczylem do
plyty ale mam problem bo FreeBSD nie wykrywa USB ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name