pomoz ktos mi (prosze was ludzie)

Autor: marcin d. (tiger_11_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 19:30:07 MET

Witam ponownie...
(przypomne, ze nowy bios mam od okolo 4-ch tygodni)
wiec sciagnolem ASUS Probe i widze calkiem inna sprawe niz w biosiea to
dlatego ze ten ASUS Probe widzi inaczej:
 tzn;. przy otwartej obudowie ma tylko 35-37 stopni a prdkosc wiatraka mam
4000. A w biosie wiatrak ma 4440 RPM, a stopni CPU ma 53-54 ...
jezeli mozna o pomoc... to co moge zrobic?
(No chyba tak nie moze byc?)
pozdrawiam..

Ps.: (sorki jak komus to przeszkadza, ze nowy temat dalem bo sie czuje jak
bym byl nie widoczny)