Re: monitor CRT - kupno

Autor: Wojtek H. (wwwojtek1_at_go2.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 18:40:25 MET

DFX

> powinien, bo maksymalna częstotliwość pozioma wynosi 96 kHz,
> ale zastanawiające jest to, że producent zaleca jednak 1024x768_at_85Hz
> http://www.samsung.com/pl/products/monitor/crt/dynaflat/757dfx.asp
> więc może sobie nie radzi z takim odświeżaniem?

Wyciągnie. Tak się składa, że właśnie siedzę przed takim monitorem. W tym
momencie pracuję na 1280x1024_at_85Hz i niespecjalnie dobrej karcie, bo
GeForce4MX 440SE 64MB DDR. A 100Hz przy 1024x768 wygląda bardzo dobrze i u
mnie ustawia sie jako domyślne po przejściu na tą rozdzielczość !
Poza tym do kolorów i jakości obrazu (pomijając kartę) nie mam żadnych
zastrzeżeń. Polecam ten monitor !

Pozdrawiam, Wojtek H.