Re: MMX Co to jest?

Autor: Marcin Witek (NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 16:33:45 MET

Rafał Bartoszak wrote:

> 1. Dobrze wiesz, że te rzeczy nie skalują się liniowo ;)))

No no. Ale nie chodziło mi o wydajność tylko o stosunek zegarów właśnie.

> 2. Proc nie był podkręcony, DX4 miały odblokowany mnożnik, mój chodził
> 2x50 MHz (można go było ustawić 4x25, 3x33 lub 2x50)

Aaaa! Już tego nie pamiętam... Ja miałem AMD dx2 80, a potem AMD dx4 133 z
doskonałej serii ADW i chodził na 160Mhz ;) (Zastrzegam że nie pamiętam
dokładnych oznaczeń, być może były odrobinę inne).

> 3. Też miałem i486SX25 @40 MHz. Tylko flop mi czasem głupiał, i czasmi
> musiałem przestawiać dzielnik ISA na 4 ;)

Być może też tak miałem...

Wit