Re: BOLERO 5.1 MT345 testował ktoś?

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 15:17:41 MET

> bardzo negatywne- kolega to mial i oddał do sklepu... coś mu na kablach
nie
> stykało [szczęściarz...]. ale jak słyszałem jak to gra to moge powiedzieć
> tyle: moje beepery [Sound Link- sprzed 6-7 lat] grają lepiej:)

Te 'beepery' maja czesto calkiem niezle wzmacniacze. Sam uzywam jako 'rear'
pary starenkich Geniusow 2x12W PMPO, ktore jednakze sa dwudrozne, glowna
membrana 3.5", a wzmacniacz to 6W na kanal :)

Swoja droga ogladalem 'zgupiafrant' ostatnio w MM takie zestawy. Efekt ?
Zeby na nadgarstku, zeby sie nie skrecic ze smiechu... To ma np 50dB
sygnal/szum... podczas gdy moja wiezyczka ok 80 :)))

To ja juz wole miec 2 w jednym (i mam fronty 3-drozne stereo, a tyl to
wlasnie te Geniusy).

--
pzdr.
MiW