Re: MMX Co to jest?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 12:33:19 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> wrote:
> Aaaa, tak. No ale przy 14-15 calowym monitorze RAMDAC IIRC 220 MHz nie
> stanowił największego z problemów ;)

fakt, i tak bylo wielkie u cha cha, ze tak kolorowo :)

> Właśnie nie! Dużo trudniej było adresować pamięć via VESA. A tak chip
> dawał Ci układ współrzędnych, listę rozkazów, kolejkę rozkazów i kilka
> portów do konfiguracji. I prawie wszystko było załatwiane sprzętowo.

jakos zawsze tak wychodzilo, ze sie gnojek zawiesil, jak czekalem na
oproznienie kolejki.
z lfb akurat nie mialem wiekszego problemu, jakies badziewka napisalem
do pascala (bo dla mnie byla to era turbo pascala).

> respect ;)

no ba, na sytuacje awaryjne w sam raz :)

pozdrawiam,
shadow