Sieciówka 3Com vs. zwykły Mint (Realtek)

Autor: JarekJ (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 11:15:29 MET

Witam
Mam 2 sieciówki - ww., no i wobec tego pytanie, czy ma sens używanie 3Coma,
jeśli obie karty działają dobrze - czy może 3com jest w jakiś sposób
wydajniejszy/bezpieczniejszy?
Pytam dlatego, że 3Com jest dość dużą kartą (fizycznie) i trochę utrudnia mi
obieg powietrza w kompie, Mint zaś malutki...
A ponieważ staram się używać markowych pozdespołów, mam obecnie 3coma.
Jakiw jest Wasze zdanie ?