Re: Ale jaja!

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 09:48:18 MET

Użytkownik "Piotr K." <pk_at_idf.wywal.pl> napisał w wiadomości
> Klient zadzwonił, że ma zgon kompa po twardym restarcie. I co się okazało?
> Zawiesił się system - każdy widział. Ale żeby się monitor zawiesił, to już
> szok. Pierwszy taki przypadek w mojej 10-letniej karierce.

a ile ja się kiedyś namęczyłem - łaziłem, wymieniałem płytę główną,
składałem do kupy kilka razy kompa,bo chociaż komputer działał to nie mogłem
wejść do Biosu - okazało się, że monitor wyświetlał wszystko poza biosem.
Potem jeszcze doszedłem do tego, że można było wejść do biosu na ślepo,
wyłączyć monitor i ponownie go włączyć - wtedy Bios już był wyświetlany.
Uśmiałem się równo - wyobrażacie sobie telewizor, który dobranockę
wyświetla, a Wiadomości już nie :-)