Re: Arctic Cooling - co sadzicie?

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 08:30:37 MET

> Zamierzam zakupic wentylatorki Arctic Cooling - Fan Pro Termal Control
> (8x8cm) i zamienic rozne wynalazki typu Manhattan, Ever itp zamontowane w
> moim komputerze na te wlasnie wentylatorki. Chodzi generalnie o cene i
> cichosc pracy... Czy jest to dobry wybor bo planuje wymienic wszystkie 4
> duze wentylatorki w mojej obudowie big tower...

Faktycznie ciche - mam 2. U mnie problem polegał na tym, że po podłączeniu
do płyty komp nie startował z uwagi na zbyt niskie obroty wentyli.
Wylutowałem czujniki i wlutowałem do jednego opornik (chyba 3.7 k - 1800
obr), a do drugiego potencjometr (chyba 6 k) i jest OK.

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424