Re: Ale jaja!

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 08:03:53 MET

> Zawiesił się system - każdy widział. Ale żeby się monitor zawiesił, to już
> szok. Pierwszy taki przypadek w mojej 10-letniej karierce.

Zdarzało się :-) O ile pamiętam to był Hyundai 15". Nagle gubił geometrię i
nie reagował na przyciski. Trzeba było zrobić twardy reset: wtyczkę
zasilającą wyjąć i włożyc ponownie - dopiero można było coś ustawić.

Swoją drogą coraz więcej urządzeń dookoła nas ma tendencje do zawieszania
się. Aż strach pomyśleć co będzie w niedalekiej przyszłości: przycisk RESET
w lodówce, suszarce do włosów i długopisie :-)))) Ale jaja...