Re: Podkręcanie A1G (Było: Re: athlon 2000 mobile)

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 02:30:12 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek wieczorem, marcus075 napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> [...] /Wyciętych linii: 17/ jak powinien wyglądać delimiter

> lazik_s: thx za poparcie:)

No wiesz ja stwierdziłem fakt więc nie masz za co dziękować. Trzeba
czasami także uderzyć w tych co niesłusznie posądzają. Jestem ciekaw
tylko czy Krzysztof walnie się w pierś i odpowiedniego posta puści:)

> notabene: czekam na jakieś statystyki
> grupy;)

W połowie miesiąca? No nie wiem. Ostatnio było trochę szumu że jest
tego za dużo. No ale puszczę statsy zobaczymy jaka będzie reakcja.
Chociaż co do nich to bym akurat tak do końca nie brał na 100%. Mam
niestety w Hamsterze parę kilów więc największych PLONKowców czy
tematów w stylu OT nie ma uwzględnionych lub durnoctw w rodzaju Odp:.

> i sorki, za zjechanie za test notebooków;)

No widzisz e praniu wyszło że się przydało już parę razy. A myślę że
jeszcze kilka osób można będzie rzucić RTFA.

ps Co do także zapalnej Czarnej Listy to już niestety (IMHO) nie
będzie. Hamster mi wszystko (delimiter, odp:, znacznik cytowania,
kodowanie postów itd.) poprawia także to już nie moja działka. Chociaż
jakby ktoś miał TB i chciał się w to bawić to dam odpowiedniego
filterka.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --