Re: Nagrywarki CD-RW do 200 zł

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 01:02:47 MET

Użytkownik Piotrek Sz. napisał:

> Jakie możecie mi polecić nagrywarki CD-RW w cenie do 200 zł? LG 52/32/52,
> Samsung 52/32/52, Lite-on 52/32/52. Ktora najlepsza? Czy może jeszcze jakieś
> inne? Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Samsung to śmieć (miałem ostatnio do czynienia z dwoma modelami). Co do
LG, to znajomy ma już drugą nagrywarkę tej firmy i bardzo sobie chwali.
Ja natomiast, mam drugiego Lite-On'a i nie miałem jeszcze z nimi żadnego
problemu (ani jednej zniszczonej/źle nagranej płyty; poprzedniego
Lite-On'a sprzedałem znajomej i działa do dzisiaj bez zarzutu).

--
cl0