Re: MMX Co to jest?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 23:54:54 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> wrote:
> Ale ja po kolei miałem: AMD 100, 120, 133 i 160 MHz. Ten ostatni miał
> jak wół oznaczenie PR100 !!!

zauwaz, ze skalujac nawet prosto zegar, musialbys miec powyzej 177 MHz.
jesli bios wykrywal taki procesor, to dawal mu rating 90 - takie bylo ponoc
pierwotne zalozenie AMD.

> Inna sprawa, że gdzieś wyczytałem, że to mocno nieoficjalna seria z
> wyselekcjonowanych 133, którym zeszlifowano i ponownie naniesiono
> nadruk.

dokladnie, ale nie robilo tego AMD. te szybsze to byly afair serie adz, co
bardziej przedsiebiorczy robili szlify. AMD nie przyznawalo sie nigdy do
takich procesorow.

> Ale - zapewniam Cię - miałem Am 5x86 160 MHz PR 100.

wierze, chociaz to byl prawdopodobnie szlif. zreszta tez chcialem taki
procesor kupic, pozniej jednak dorwalem 5x86 cyrixa.

pozdrawiam,
shadow