Re: Procesor VIA C3

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 23:55:05 MET

Użytkownik "Wojciech K ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl> napisał w
wiadomości news:bu6dni$rse$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Pozostaje jeszczy pytanie o wydajność dysku
> i od tego czy system jest poprawnie skonfigurowany

Wydajnosc dysku wystarczajaca, system swierzo zainstalowany, zainstalowane
najnowsze sterowniki do SISa

> Ale fakt faktem wymiana tego procka na C3 to lekko mówiąc samobójstwo

Szkoda, myslalem, ze moze malym kosztem cos osiagne.
Moze zatem wlozyc jakas karte graficzna na PCI?
Komputer ma 160 MB RAM i w98, wiec na ten system i do filmow, to az nadto.
Albo moze jakies codeki, ktore pozwola ogladac film w kiepskiej jakosci, ale
z przyzwoita predkoscia?
Komputer nie jest juz moj, jest mojej kuzynki, chce jej troche polepszyc,
ale nie bede wymienial plyty.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl