Re: Mysz optyczna pytanie....

Autor: Ten-kto-widzi (supahfly_at_op.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 23:46:13 MET

> Gładką bez żadnych wzorków
> nalepiej białą ale takiej chyba nie znajdziesz

Niestety nie białą, a czarną... optyka nie lubi biłego, żóltego i odcieni.
Mam 2 optyki (Logitech M-BJ-69 i Logitech MX-700) i obie zachowują się
idealnie na czarnych podkladkach, na białych kartkach, albo na innych
kolorowych kursor 'skacze".
Powód: fizyka, prosto to wyjaśnia, a mianowicie te 2 lasery w myszy, ktore
sprawdzają różnice odległości i kąty odbicia światła wariują, kiedy
przechodzą z jasnego na ciemne kolory i odwrotnie.
Ja mam czarną podkładkę materiałową (8 PLN) i na niej obie działają
perfekcyjnie.
Pierwszą mysz kiedyś sprawdzałem na CounterStrike'u i szlag mnie trafiał jak
gralem na kolorowej starej podkładce... chciałem nawet reklamować
gryzonia...ale jak kładłem mysz na biurku to grało się bez problemu tylko
troche ślizko pod dłonią ;]

Arh
, najbardzie