Re: Komputer do Obróbki filmowej

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 22:24:52 MET

w wiadomości: bu6uan$5ng$1_at_atlantis.news.tpi.pl , użyszkodnik " Osadnik "
 podając adres osadnik.www_at_wirtualna polska.pl spłodził(a) co następuje:

> Użytkownik "Agaton" <agaton_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Nowłaśnie, ja tam się bardzo borze nie zanm na sprzęcie, FireWire, a
> toto nie jest przypadkiem wyjście DV? ile może kosztować cyfrówka z
> FireWire?

Nie kupuj DC10 ani DC30
te karty to przestarzale modele
jesli ma być jako tako kup kartę TV z wejściami video i po kłopocie
a jesli chcesz być semiprofesjonalny to
kup Pinnacle Studio Deluxe v.8 analog / cyfra

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/