Re: Pentium4 2.6 HT 800

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 21:52:37 MET

On Wed, 14 Jan 2004 22:24:46 +0100, "mariusz" <madamsz_at_interia.pl>
wrote:

> Mam takie dziwne pytanie, czy ktoś próbował procka P4 z HT i 800Mhz
> wsadzić na płytę która, obsługuje tylko 533 /w moim wypadku SiS655/.
> Mogę kupić w dobrej kasie takie coś tylko czy GA 8SQ800 Ultra
> nie wymięknie, albo procek nie padnie :)

Próbował...
Generalnie nie polecam. Aż się serce kraje jak widzisz takie procek
pracujący z połową nominalnego taktowania. Poza tym wydawało mi się,
że wydajnościowo jest gorzej od procka na 533 MHz.
Ale procek przeżył już kilka takich testów ;-).

--
Pozdrawiam
  Bartek