Re: Wlaczony komputer i ...

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 21:31:21 MET

">Sebastian" <joyek_at_cutop.pl> wrote:
> ibm laptop z zewn?trzna stacja dyskietek.

Wiem ze w Toshibach nie zaleca sie podlaczania stacji w czasie pracy
komputera, ale w praktyce nic sie nie dzialo. Gdybym ja projektowal takie
urzadzenie to zrobil bym tak zeby sie dalo (a przynajmniej zabezpieczyl zeby
nic sie nie stalo).

> czy moge pod??czac stacj? dysk?w przy w??czonym komputerze?
> jezeli nie to co moze sie stac jezeli tak zrobi??

Jesli nie mozna, to grozi to od zawieszenia az do uszkodzenia jakis czesci
wewnatrz (mysle ze to jest jednak bardzo malo prawdopodobne).

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku