Re: Karta graficzna ATI

Autor: Jakub Grabowski (jgrabowski_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 20:59:38 MET

> i przemoduje go na 9500pro.

Oj żebyś się nie zdziwił po przemodowaniu. Mi się udało (fart), ale nie
kupowałem karty z założeniem, że się zmoduje. Dużo osób miało problemy z
modem. Ale i tak za tą kasę karta świetna (widziałem dziś na
sklep.barwkomp.pl za 499 zł chyba). Jedyny problem jaki może się pojawić
to delikatne falowanie obrazu od czasu do czasu, ale po podłączeniu
przez przjściówkę DVI znika. Jeśli nie zależy Ci za bardzo na wydajności
w DirectX 9 to bierz Radeona 9100 (375 zł).

Pozdrawiam,
        Jakub.