Re: Abit NF-7S(L) i dual chanell

Autor: Loiosh (robrom_at_cad.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 20:23:01 MET

Dnia 2004-01-15 10:14, Użytkownik BartoszP napisał:

> Ok, dziala. Zmienilem na 2 i 3.
> Mialem wlaczona opcje Quick Boot w BIOSie i dlatego nic sie nie pojawialo.
> Tylko mam teraz pytanko: po uruchomieniu kompa zaczyna sie zliczanie pamieci
> i jak dojdzie do ok pieciusetilustam MB (tyle ile mam) to zaczyna od nowa i
> tak w kolko az nie nacisne ESC. Co jest nie tak??

Jesli dasz Quick power on Self Test na disabled, bios testuje m.in.
trzykrotnie pamiec. Ustaw z powrotem na enabled (ja przelaczam na pelny
test tylko jak sobie przypomne i mi sie nudzi ;-) , wymieniam pamiec lub
cos "dziwnego" dzieje sie z kompem, czyli praktycznie nigdy :-).
Pozd.

--
Loiosh
robrom(at)cad.pl GG#2199765