Re: Przysypianie komputera-pomocy

Autor: Przemo (przemek77_at_go2.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 20:11:41 MET

> a jak jest po retarcie? napisz jaki system [pewnie winxp he], sprawdź jaki
> masz plik strony [jak duży]. napisz jak jest po restarcie [wiem, powtarzam
> sie]

Witam
Kupiłem te zestawienie po kosztach, HDD i grafikę juz miałem ;-) Po
restarcie komputer chodzi OK, po 3-4 godzinach zaczyna wariować - np. gdy
teraz przyszedłem do domu - a zostawiłem go włączonego - zegar pokazuje 1,5
godziny wstecz :(( Używam Windowsa 98 SE, dysk był sformatowany i system
znajduje się na nim dopiero od 4 dni... Może wiesz co może być przyczyną
takiego opóźniania ??? Będę bardzo wdzięczny !
P.S Wybacz lamerstwo - ale co masz na myśli mówiąc o pliku strony ? :)
Pozdrawiam !!