Re: Sygnatury [long]

Autor: marcus075 (znehf075_at_ky.jc.cy)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 17:52:11 MET

wypowiem się jeszcze raz- teraz już "na chłodno":)
W zasadzie teki sig jest zgodny z netykietą i ja nie mam nic do tego. sam
mam mój konfig w sigu:) swoją drogą to jest ciekawe, że chyba tylko ja się
chwale takim "starym" sprzętem- nie widziałe, albo widziałem, ale nie
pamiętam, kogoś kto miałby w sigu np: Durnia 700Mhz + 128ramu sdr:) a szkoda
trochę, bo pewnie dużo ludzi, co czyta p.c.p ma taki sprzęt bo im to
wystarcza. ja nie zmieniam sprzętu chyba, że muszę [np: miałem za mały dysk,
spaliłem grafe, potrzebowałem nagrywarki] to wtedy tak, ale w zasadzie to i
tak wywołuje uszczerbek na moim budrzecie, który kręci się wokół nart a nie
kompa;) wracając do tematu: taki sig, jeżeli jest zgodny z netykietą to jest
ok, ale denerwujące jest "walenia" iga na 150% postu:) [co nieraz robie ja
sam;)], np: dzięki temu, że XY ma takiego siga ja moge rozwiązać mój problem
kierują się bezpośrednio do niego... tyle. i mam nadzieje, że będzie wrezcie
eot;P z mojej strony EOT:)

--
| marcus075; GG: 3585538; marcus075[at]xl .wp. pl; WinXP Pro SP1a |
| Soltek 75KV2-X; Athlon 1GHz; 256SDR Ram |