kyro 2 i napiecie

Autor: Artur Śpiewak (dr2dg_at_wp.pl.wywal-to-z-adresu)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 18:41:53 MET

Hej

Kupilem sobie plytke na intelu 865 p asus p4p8x i w instrukcji jest napisane
ze ta plyta obsluguje tylko grafiszne ktore dzialaja z napiecie 1,5V.

Mam kyro 2 firmy powercolor i wygooglalem na takiej stronce taki tekst:
http://www.nukleon.pl/kyro.php?opcja=news&nr=1

"Niedawno odkryto problem w dzialaniu chipsetow Intela i845 dla procesorow
Pentium IV z kartami graficznymi pracujacymi w trybie AGP x2. W efekcie
karta taka ulega spaleniu. Problem ten jednak nie dotyczy kart graficznych
zbudowanych na ukladzie KYRO, poniewaz obsluguja zarowno napiecie 3,3V jak i
1,5V. Zatem inwestycja w P4 + KYRO jest bezpieczna :) "

Prawda to?
Bede mogl wsadzic moje kyro do tej plytki czy musze wywalic kase na nowa
grafe(oby nie;()?

Pozdrawiam

--
arti