Re: Zwis w ttrybie tekstowym

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 18:08:54 MET

Nieustraszony(a) niczym Buster napisał(a):
> Witam wszystkich!
> Sa sobie komputery: Celeron 2600, plyta Gigabyte, grafika GeForce MX
> 440, 512 MB ramu. Zainstalowany na nich jest WinXp Prof. Wszystko dziala
> i hula, dopuki nie odpali sie jakiegos programu dosowego na pelnym
> oknie. Wtdy komputer robi zwis. Oczywiscie mozna zamknac okno z wierszem
> polecen, ale to nie o to chodzi. A programy musza dzialac. Czym to jest
> spowodowane??? Cos z GeForcem??? Czy cos innego?

Ja nie dawno tak miałem,ale układ był taki- karta z wyjściem DVI i monitorek
LCD.W okienku chodziło,a na pełnym ekranie czarna dziura i LCD szło w
kimonko.
Winna była grafa niestety.Co dziwne na analogowym wyjściu wszystko grało.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!