Re: Ukruszony rdzen procesora

Autor: Pawelcio (pawel.h_at_acn.waw.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 18:01:19 MET

> A propos ukruszania rdzenia procesora: czy wynalazki typu ThermalTake
> CopperShim cos daja? Bo niedlugo bede zmienial wentyla i troche sie boje,
> ze moge cos spsuc :]
>
> --
> Pozdrawiam,
> Paweł Zawadzki
> // Wytnij "WP" z adresu przy odpowiedzi

Mi sie udało w ten sposób załatwić 2 procki (Athlon 1000 i Duron 800). I w
końcu zaryzykowałem z coppershimem
Teraz mam trzeci procesor.Dzięki tej blaszce moge bez obawy
zdejmować/zakładać cooler mając prawie 100% pewność, że się nie ukruszy.
Jak bedziesz kupował CS, to zwróć uwagę, żeby miał na krawędziach ząbki,
tak, żeby nie ślizgał się po procesorze, bo można ukruszyć...któryś z
kondensatorków, co mi się zresztą też raz przydarzyło.