Re: www.skype.com - CZY KTOŚ zna ten programik ?

Autor: Yarp (yarpen99.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 16:14:31 MET

> Czy ktoś z Was korzysta z tego programu do rozmowy głosowej prez internet ??
Ja
> Jakie macie spostrzeżenia ??
Całkiem nieźle się zapowiada, ale ma jeszcze trochę wad. M.in. brak
możliwości regulowania jakości dźwięku - jest za dobry dla korzystających z
modemu, poza tym brak mu możliwości rozmów konferencyjnych.
> Czy jest darmowy ??
Tak
> Czy są jakieś ograniczenia w jego używaniu ??
Jak już wyżej napisałem, modem jest ograniczeniem i ilość osób z którymi
można na raz rozmawiać (do jednej niestety tylko).
> Dziekuję
Nie ma za co
Pozdro